Turkcell Global Bilgi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi -Ankara İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi -Ankara iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • 7 gün 24 saat hizmet vererek, kurumsal müşteri  adına  gelen çağrıları standartlara uygun cevaplamak 
  • Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetini sağlamak

Aranan Nitelikler
  • Lisans mezunu ( Psikolog, Sosyolog, Çocuk gelişimi veya Sosyal hizmetler bölümü mezunu ) 
  • Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş
  • Müşteri odaklı
  • Problem çözme becerisi gelişmiş
  • 7/24 vardiyalı ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
  • MS Office programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az iki yıl süre ile tecilli

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi -Ankara ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Turkcell Global Bilgi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Satış / Uzman