DOĞA OKULLARI Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

 

100’den fazla kampüsümüzde 10.000’i aşkın çalışanımızla “MUTLU ÇOCUKLAR ÖĞRENİR” felsefesiyle Türkiye’nin en büyük eğitim zinciri olmanın gururunu yaşıyoruz. Dinamik, üretken, yenilikçi yapımız ile “Doğa harikası” çocuklarımız ve öğretmenlerimizle büyük başarıların altına imzalar atıyoruz.

Kurumumuzun en önemli değerlerinden biri olan “birlikte başarabiliriz” duygusuna sahip takım arkadaşlarını Doğa ailesine davet ediyoruz.



Doğa Okulları Kurumsal Pazarlama Departmanı bünyesinde eğitim alanında faaliyet gösteren kurumlarımızda operasyonel hedefler doğrultusunda kaliteli hizmet anlayışı ve veli memnuniyetini ön planda tutarak eğitim sistemimizi ve modelimizi tanıtarak, halkla ilişkiler ve satış yapacak, kurumumuza yeni öğrenciler kazandıracak, satış ve hedef bazlı çalışacak takım arkadaşları arıyoruz.

 


Aranan Nitelikler

 

* Asgari lise mezunu,

* En az 1 yıl çağrı merkezi tecrübesi olan,

* Yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek,

* Müşteri odaklı davranış biçimini benimsemiş, müşteri sadakati yaratabilecek,

* Diksiyonu düzgün, ikna kabiliyeti yüksek,

* Takım çalışmasına yatkın,

* Temsil yeteneğine sahip,

* İkna kabiliyeti yüksek.

 


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma DOĞA OKULLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon Eğitim / Halkla İlişkiler / Eleman