ADK İNSAN KAYNAKLARI Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
Türkiye'nin en büyük Çağrı Merkezinde Müşteri Hizmetleri sürecinde kariyer hedefleyen,

Aranan Nitelikler
Çağrı merkezi ve/veya müşteri hizmetlerinde 2 yıl tecrübesi olan (Tercihen Sağlık sektöründe deneyimli)
Takım çalışmasına uyumlu,
Müşteri ilişkilerinde başarılı,
Kendini geliştirmeye açık,
Hatasız çalışmaya özen gösteren,
MS Office uygulamalarına hakim,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ADK İNSAN KAYNAKLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon İnsan Kaynakları Danışmanlığı / Müşteri İlişkileri / Eleman