Şirket Bilgileri Gizli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Telefon aracılığı ile ürün ve hizmetleri doğrudan müşterilere sunmak ve satış amaçlı saha ekiplerine randevu almak
  • Verilen aylık hedefler doğrultusunda ürün ve hizmetlerin satışının gerçekleştirilmesi için arama yapmak.
  • Yapılan aramaların ve alınan randevuların crm girişlerini yapmak.

Aranan Nitelikler
  • En az lise  mezunu
  • Tercihen telefonda satış tecrübesi olan
  • Ses tonu ve diksiyonu düzgün
  • İkna kabiliyeti yüksek
  • Takım çalışmasına yatkın
  • Motivasyonu yüksek, yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Şirket Bilgileri Gizli
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Operasyon / Orta Düzey Yönetici