PLUSCOM İLETİŞİM AŞ Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Sektörünün lider firmalarına çağrı merkezi hizmeti veren firmamızda görevlendirilmek üzere Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi aranmaktadır.

Başvurular Karabük İşkur'a yapılacaktır. Son başvuru tarihi 01.06.2016'dır.

Çalışma lokasyonu Karabük'tür.


Aranan Nitelikler

En az Lise mezunu olmak,
Ekip çalışmasına uygun ve uyumlu,
Ses tonu ve diksiyonu düzgün,
Ekip ruhuna sahip,
Çağrı Merkezi'nde kariyer hedefleyen,
Müşteri odaklı ve insan ilişkilerinde başarılı,
Tercihen çağrı merkezi deneyimi bulunan,
MS Office programları kullanabilen,
18-40 yaş aralığında,
Erkek adaylar için askerliğini yapmış veya 2 yıl tecilli,


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Karabük / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma PLUSCOM İLETİŞİM AŞ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon / Müşteri İlişkileri / Eleman