Comdata Türkiye Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Çağrı merkezi sektöründe faaliyet gösteren firmamızın Konya lokasyonunda Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi olarak istihdam edilmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip takım arkadaşları arıyoruz


Aranan Nitelikler
  • En az Lise mezunu,
  • 35 yaşını aşmamış,
  • Konya'da ikamet eden,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil edilmiş
  • Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri gelişmiş,
  • Müşteri ile iyi iletişim kurabilen,
  • İyi derecede MS Ofis programları ve hızlı klavye kullanımı becerisi olan,
  • Problem çözme becerisine sahip,
  • Takım çalışmasına uyumlu,
  • Hatasız ve müşteri odaklı çalışmaya özen gösteren,
  • Müşteri bağlılığı yaratabilecek yetkinliğe sahip,
  • Tercihen çağrı merkezi ve/veya müşteri hizmetleri deneyimi olan,
  • Vardiyalı çalışabilecek,
  • Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek, 

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Konya / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Comdata Türkiye
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Bilgi Teknolojileri / Uzman Yardımcısı