Şirket Bilgileri Gizli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

ÇEŞİTLİ DİLLERDE ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ  (INBOUND)

Yabancı müşterilerimize hizmet verebilecek derecede İngilizce/Almanca/Fransızca/Rusça/ İspanyolca dillerinden birini bilen


Aranan Nitelikler

 

Ön lisans / lisans öğrencisi (Üniversitelerin ilgili bölümlerinde öğrenim gören)veya mezun olmuş,

Çok iyi derece İngilizce/Almanca/Fransızca/Rusça/Arapça ve İspanyolca dillerinden herhangi bir tanesini  bilen,

Ekip çalışmasına yatkın, müşteri odaklı,

Diksiyonu düzgün, 

İletişim ve ikna yeteneğine güvenen,

Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2yıl tecilli,

Dinamik ve yoğun bir tempoda 7/24 vardiyalı sistemde çalışabilecek,

Ofis programlarına hakim,hızlı klavye kullanabilen,

Tercihen daha önce benzer pozisyonda görev yapmış, çağrı merkezi deneyimi olan,


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Part Time (Yarı Zamanlı)
Firma Şirket Bilgileri Gizli
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hizmet / Müşteri İlişkileri / Eleman