ÇEŞİTLİ DİLLERDE ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ (INBOUND)
Yabancı müşterilerimize hizmet verebilecek derecede İngilizce/Almanca/Fransızca/Rusça/ İspanyolca dillerinden birini bilen
Ön lisans / lisans öğrencisi (Üniversitelerin ilgili bölümlerinde öğrenim gören)veya mezun olmuş,
Çok iyi derece İngilizce/Almanca/Fransızca/Rusça/Arapça ve İspanyolca dillerinden herhangi bir tanesini bilen,
Ekip çalışmasına yatkın, müşteri odaklı,
Diksiyonu düzgün,
İletişim ve ikna yeteneğine güvenen,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2yıl tecilli,
Dinamik ve yoğun bir tempoda 7/24 vardiyalı sistemde çalışabilecek,
Ofis programlarına hakim,hızlı klavye kullanabilen,
Tercihen daha önce benzer pozisyonda görev yapmış, çağrı merkezi deneyimi olan,
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Part Time (Yarı Zamanlı) |
Firma | Şirket Bilgileri Gizli |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Hizmet / Müşteri İlişkileri / Eleman |