Şirket Bilgileri Gizli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

2003 yılından bugüne kadar eğitim sektörü başta olmak üzere pek çok sektöre yönelik kurumsal yazılımlar, ölçme-değerlendirme sistemleri, kurumsal web sitesi tasarımı ve bilgi teknolojileri danışmanlığı gibi alanlarda hizmet vermiş bir bilgi teknolojileri firmasıdır. 

Firmamızın 2010 yılından itibaren eğitim kurumlarına  çağrı merkezi hizmeti vermektedir.2014 yılından itibaren kamu dairelerine çağrı merkezi hizmet vermektedir.Kamu alanında hizmet veren çağrı merkezimize müşteri temsilcisi alımı yapılacaktır

İş Tanımı: 
Gelen çağrılara bilgi aktarabilecek, sorulara ve sorunlara ilişkin sistemde kayıtlı bulunan çözümleri iletecek takım arkadaşları arıyoruz.


Aranan Nitelikler

Çalışma günleri hafta içi olduğundan önlisans diplomasına sahip örgün eğitim ya da açık öğretimde okuyan öğrenciler de tam zamamlı ya da yedek personel olarak ilgili personelinolmadığı günlerde tam gün çalışma şartı ile yedek personel olarak başvuruda bulunabilir.

En az ön lisans mezunu olan,

Dinamik, dışadönük, iletişimi ve ilişki yönetimi kuvvetli,

Akıcı konuşan ve düzgün bir diksiyona sahip,

Problem çözme yeteneği gelişmiş,

Servis+Yemek+Ücret 

 


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Kocaeli / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Şirket Bilgileri Gizli
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Eğitim / Uzman