Pronet Güvenlik Hizmetleri A.Ş. Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Müşteriden gelen teknik ve ilgili tüm talepleri karşılayarak çözüm sağlanmasından sorumlu olmak
  • Gelen alarmlara müdahale ederek gerekli yönlendirmeleri yapmak

Aranan Nitelikler
  • En az Meslek Yüksekokulu mezunu veya devam mecburiyeti olmayan öğrenci
  • Çağrı merkezi alanında en az 1 yıl tecrübeli
  • Takım çalışmasına yatkın, müşteri odaklılığı yüksek
  • Dinamik, yoğun bir tempoda 7/24 vardiyalı bir sistemde çalışabilecek
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli


'Alarm ve Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi’'aranmaktadır.

 

 


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Pronet Güvenlik Hizmetleri A.Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hizmet / Müşteri İlişkileri / Eleman