Şirket Bilgileri Gizli Çağrı Merkezi Süpervizörü İş İlanı

Çağrı Merkezi Süpervizörü iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Çağrı Merkezi/ Müşteri Hizmetleri operasyonunu performans ve kalite hedefleri doğrultusunda yürütecek,


Aranan Nitelikler
  • Çağrı merkezi Teknolojileri alanında 2 yıl deneyimli,bilişim sektörü deneyimli,
  • Raporlama becerileri gelişmiş,
  • Satış projelerini yönetebilen,
  • Analitik düşünen,inisiyatif kullanabilen, planlama ve koordinasyon yeteneği güçlü,
  • Sorumluluk sahibi ve insan ilişkilerinde başarılı,
  • Problem çözme yetkinliğine sahip,
  • Sunum ve Eğitim verebilecek bilgi/beceriye sahip
  • Çok iyi derecede İngilizce dil bilgisi olan,
  • Erkek adaylarda askerlik tamamlamış veya 2 yıl tecilli,

Çağrı Merkezi Süpervizörü ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Şirket Bilgileri Gizli
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Orta Düzey Yönetici