RECRUİTER HUMAN RESOURCES CONSULTANCY Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, dünyanın önde gelen uluslararası firmalarına, çağrı merkezi hizmeti sağlayan müşterimiz için "Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" pozisyonunda personel arayışımız söz konusudur.

 

  • Uluslarası bir e-ticaret sitesinin müşterilerinden gelen çağrıları karşılamak. 

Aranan Nitelikler
  • En az Lise mezunu,
  • Anadil düzeyinde Almanca konuşabilen,
  • 08:00-24:00 arası vardiyalı sistemde çalışabilecek,
  • Tercihen çağrı merkezinde tecrübeli,
  • Telefonda iletişim ve ikna becerisi ve problem çözme becerisi gelişmiş,
  • Müşteri yönetiminde kuvvetli.

Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 01/07/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma RECRUİTER HUMAN RESOURCES CONSULTANCY
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Uzman