Şirket Bilgileri Gizli Arapça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi - İstanbul İş İlanı

Arapça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi - İstanbul iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • 7 gün 24 saat hizmet vererek, müşteriden  gelen arapça  çağrıları standartlara uygun cevaplamak.
  • Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetini sağlamak.


    Görev Yeri İstanbul'dur.

Aranan Nitelikler
  • En az lise mezunu ,
  • Türkçe yazılı ve sözlü iletişimi kuvvetli 
  • İyi derece  Arapça bilen
  • Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş
  • MS Office programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
  • 7/24 vardiyalı ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
  • Türkiyede oturma izni olan Suriye vatandaşı 


Arapça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi - İstanbul ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Firma Şirket Bilgileri Gizli
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Satış / Eleman