Şirket Bilgileri Gizli BANKA ÇAĞRI MERKEZİ INBOUND MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ İş İlanı

BANKA ÇAĞRI MERKEZİ INBOUND MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye'nin önde gelen bankasının Çağrı Merkezi departmanında görev alacak, bankacılık alanında kariyer hedefleyen, "Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri" arıyoruz.

 

  • Gelen çağrıları karşılayarak (inbound) EFT, havale, kredi kartı işlemleri, bilgi güncelleme vs gibi tüm bankacılık işlemlerini gerçekleştirmek
  • Müşterilerden gelen talep, öneri ve şikayet bildirimlerini alarak çözümlemek veya çözümlenmesi için ilgili birimlere yönlendirerek takip etmek
  • Müşteri bilgilendirmesi ve bilgi güncellemesi amacıyla dış arama (outbound) yaparak bankacılık ürünlerinin telefonda satışını gerçekleştirmek

Aranan Nitelikler
  • En az önlisans mezun,
  • 28 yaşından gün almamış,
  • Vardiyalı çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
  • Değişken izin günlerine uyum sağlayabilecek,
  • İletişim becerileri yüksek,
  • Ekip çalışmasına yatkın,
  • Müşteri odaklı çalışan,
  • Diksiyonu düzgün,
  • Bankacılık alanında kariyer hedefleyen (Eğitim durumu ve performansa bağlı olarak terfi imkanları bulunmaktadır)

BANKA ÇAĞRI MERKEZİ INBOUND MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
Kocaeli / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Şirket Bilgileri Gizli
Sektör / Bölüm / Pozisyon Finans - Ekonomi / Finans - Ekonomi / Eleman