ADK İNSAN KAYNAKLARI BANKA ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ İş İlanı

BANKA ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye'nin en büyük uluslararası bankalarından birinde görev alacak Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri aramaktayız.
Aranan Nitelikler
Üniversitelerin en az 2 yıllık ön lisans eğitimi veren ve ilgili bölümlerinden mezun ya da Lisans 3.- 4.sınıf öğrencisi,
19-27 yaşları arasında,
İstanbul Anadolu / Avrupa Yakasında ikamet eden,
Erkek adaylar için askerliği en az 2 yıl tecilli ya da tamamlamış,
SPK LİSANSINA SAHİP,
Bankacılık sektöründe kariyer hedefi bulunan,
Vardiyalı çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
Diksiyonu düzgün,
Yazılı ve sözlü iletişim becerisi yüksek,
İkna yeteneği kuvvetli,
Müşteri memnuniyeti odaklı çalışan ve analitik düşünebilen,
Takım çalışmasına yatkın,

BANKA ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ADK İNSAN KAYNAKLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon İnsan Kaynakları Danışmanlığı / Müşteri İlişkileri / Eleman