ADK İNSAN KAYNAKLARI Banka Çağrı Merkezi Müşteri Hizmetleri Yetkilisi İş İlanı

Banka Çağrı Merkezi Müşteri Hizmetleri Yetkilisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz bir bankanın çağrı merkezinde çalışmak üzere
Aranan Nitelikler
- Bay-Bayan,
- Üniversitelerin 4 yıllık fakültelerinden mezun,
- 1985 ve sonrası doğumlu olmak,
- İstanbul Anadolu Yakası (Tüm İlçeler), İstanbul Avrupa Yakası (Beşiktaş, Beyoğlu, Eminönü, Eyüp, Fatih, Kağıthane, Sarıyer, Şişli) veya Kocaeli ikametli olmak,
- Erkek Adaylar için Askerlik yükümlülüğü bulunmayan,
- Ekip çalışmasına uyumlu,
- Esnek çalışma saatlerinde çalışabilecek,
- Ms Office Uygulamalarını iyi derecede kullanan,
- Herhangi bir kuruma karşı zorunlu hizmet yükümlülüğü bulunmayan,

Müşteri Hizmetleri Yetkilileri aramaktayız.

Banka Çağrı Merkezi Müşteri Hizmetleri Yetkilisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ADK İNSAN KAYNAKLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon Finans - Ekonomi / Müşteri İlişkileri / Eleman