Adecco İzmir Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi / Inbound İş İlanı

Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi / Inbound iş ilanı açıklaması

Adecco - Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi/Inbound

İş Açıklaması

Adecco Grup, merkezi İsviçre’de, 60’tan fazla ülke ve bölgede yaklaşık 33.000 çalışanı, 5.500 şubesiyle her gün 750.000’in üzerinde kişiye iş imkânı sağlayarak 100.000’in üzerinde firma ile buluşturmaktadır. İnsan kaynakları ve istihdam çözümleri konusunda dünya lideri olan Adecco, global bakış açısı ile lokal ihtiyaçların çözümlenmesinde geniş bilgi birikimini müşterileriyle paylaşmaktadır. Adecco Group bir Fortune 500 firması olup, SIX Swiss Exchange borsasına kotedir.

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz bankacılık sektöründe faaliyet gösteren müşterimiz için ‘ÇağrıMerkezi Müşteri Temsilcileri/Inbound’ arayışımız bulunmaktadır.


Görev Tanımı

-Banka müşterilerine, 7 gün 24 saat, temel bankacılık hizmetleri ile birlikte ihtiyaçlarına uygun finansal çözümler sunarak satış odaklı çalışmak,
-Gelen çağrıları cevaplayarak banka müşterilerinin sorun ve şikayetlerini çözümleyebilmek,

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar

-En az lise mezunu,
-Vardiyalı sistemde ve esnek çalışmaya uyum sağlayabilecek,
-İletişim becerileri ve ikna kabiliyeti yüksek,
-Satış odaklı çalışabilecek,
-Takım çalışmasına yatkın, insan ilişkilerinde başarılı,
-Analitik düşünebilen,
-İş disiplinine sahip,
-Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil ettirmiş olmak,


Adecco, İşkur'un denetiminde 31.12.2010 tarihli 442 No'lu lisans sahibi özel istihdam bürosudur.

Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi / Inbound ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Gaziemir
İlan Tarihi 04/01/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Adecco İzmir
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bankacılık / Finans / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi