ADK İNSAN KAYNAKLARI BANKA İÇİN ANA DİL DÜZEYİNDE İNGİLİZCE BİLEN ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ HİZMET YETKİLİSİ İş İlanı

BANKA İÇİN ANA DİL DÜZEYİNDE İNGİLİZCE BİLEN ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ HİZMET YETKİLİSİ iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye'nin en büyük uluslararası bankalarından birinde görev alacak İNGİLİZCE BİLEN ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ HİZMET YETKİLİLERİ aramaktayız.


Aranan Nitelikler

Lisans mezunu ya da lisans 4. sınıf öğrencisi,
İstanbul Anadolu/Avrupa Yakasında ikamet eden,
20-28 yaşları arasında,
İYİ DÜZEYDE İNGİLİZCE BİLGİSİNE SAHİP,
Bankacılık sektöründe kariyer hedefi bulunan,
Vardiyalı çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
Diksiyonu düzgün,
İkna kabiliyeti kuvvetli,
Yazılı ve sözlü iletişim becerisi yüksek,
Müşteri odaklı çalışan ve analitik düşünebilen,
Takım çalışmasına uyumlu,


BANKA İÇİN ANA DİL DÜZEYİNDE İNGİLİZCE BİLEN ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ HİZMET YETKİLİSİ ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 24/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ADK İNSAN KAYNAKLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon Finans - Ekonomi / Müşteri İlişkileri / Müşteri İlişkileri