Happy İnsan Kaynakları Banka Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Banka Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye'nin önde gelen bankalarından biri için İletişim Merkezi ekibinde görevlendirilecek "Inbound Müşteri Temsilcisi" arayışımız bulunmaktadır.

Genel Nitelikler
• Lisans veya yüksek lisans mezunu olmak,
• 27 yaşından gün almamış olmak,
• Vardiyalı çalışmaya uyum sağlamak,
• İletişim Merkezi deneyiminin olmaması,
• Banka İletişim Merkezinde kariyer hedefliyor olmak,
• Ses tonu, diksiyonu düzgün, iletişim becerisi gelişmiş,
• Enerjisi yüksek, hedef ve müşteri odaklı çalışabilecek,
• Takım çalışmasına yatkın,
• Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil ettirmiş olmak.

İş Tanımı:
• Telefon bankacılığının gerektirdiği tüm hizmetleri sunarak, müşteriyi doğru bilgilendirmek,
• Müşteri şikayetlerini çözümlendirmek,
• Bankanın uygun ürünlerinin satışını, tanıtımını gerçekleştirmek.

"HAPPY İnsan Kaynakları, Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti." Türkiye İş Kurumu' nun 728 numaralı izin belgesi ile faaliyetlerini sürdürmektedir. "

Banka Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 20/02/2017
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Happy İnsan Kaynakları
Sektör / Bölüm / Pozisyon Danışmanlık / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi