Hediyerengi Çağrı Merkezi Elemanı İş İlanı

Çağrı Merkezi Elemanı iş ilanı açıklaması

İş Açıklaması

Türkiye'nin e-ticaret sektöründe hediyerengi'nde görevlendirmek üzere Müşteri Temsilcisi arıyoruz.

Müşterilerden telefon ve Internet mecraları aracılığı ile gelen şikayetlerin çözümü konusunda gerekli tüm departmanlar arası koordinasyonun sağlanması.

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar

Çağrı Merkezleri'nin sipariş ve şikayet yönetimi operasyonunda deneyim sahibi
Yoğun tempoda etkili iletişim kurabilen
Müşteri memnuniyeti ilkesini ön planda tutan
İkna kabiliyeti ve iş takibi konusunda başarılı
Çözüm odaklı
Eminönü çevresi yakın ikamet eden

Çağrı Merkezi Elemanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Fatih
İlan Tarihi 31/10/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 23 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Hediyerengi
Sektör / Bölüm / Pozisyon E / Ticaret / Çağrı Merkezi