3İZ İnsan Kaynakları Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Bayburt / Merkez İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Bayburt / Merkez iş ilanı açıklaması

Danışmanlığını yaptığımız Çağrı Merkezi sektöründe faaliyet gösteren lider telekomünikasyon firmamızda 'Müşteri Hizmetleri' alanında çalışmak üzere; 'Müşteri Temsilcisi ve farklı pozisyonlarda görev alabilecek ekip arkadaşları aramaktayız .



GENEL NİTELİKLER



- En az lise mezunu,

- Diksiyonu düzgün,

- İletişim yeteneği güçlü,

- Sorumluluk sahibi, insan ilişkileri kuvvetli,

- İkna kabiliyeti yüksek,

- Esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek,

- MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,

- Takım çalışmasını seven,

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Bayburt / Merkez ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Bayburt / Merkez
İlan Tarihi 21/09/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma 3İZ İnsan Kaynakları
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi