Turkcell Global Bilgi Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Diyarbakır İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Diyarbakır iş ilanı açıklaması

Genel Nitelikler

En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu
Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek
Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip
Müşteri ve hedef odaklı
Ms Office programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ve en az 1 yıl süre ile tecilli durumda olan

İş tanımı

Çağrı merkezimize gelen çağrıların standartlara uygun cevaplanması; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetinin sağlanması

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Diyarbakır ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Diyarbakır / Bağlar
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 20 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Turkcell Global Bilgi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi