Evidea.com Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İşkur İşbaşı Eğitim Programı kapsamında ilk 3 ay süresince sertifika programına devam edecek ve bu süreçte firmamızın Kadıköy- Koşuyolu'ndaki Merkez Ofisinde bulunan Operasyon Departmanına bağlı olarak İnbound çalışacak Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri arıyoruz.

Lise mezunu, Üniversite öğrencisi veya yeni mezun
Çağrı merkezi müşteri temsilciliği alanında ve tercihen deneyimli
Tam zamanlı veya yarı zamanlı olarak vardiyalı (gündüz ekibi ağırlıklı) çalışabilecek (09.00- 18.30/ 12.30- 22.00)
MS Office programlarına hakim
Diksiyonu düzgün ve ikna kabiliyeti yüksek
Sonuç odaklı çalışan ve sorumluluk sahibi
Analitik düşünme becerisine sahip, problem çözmede başarılı
Pratik ve hızlı; yoğun tempolu ortamda çalışabilecek
İnsan ilişkileri kuvvetli ve takım çalışmasına yatkın
İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Kadıköy
İlan Tarihi 04/07/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 26
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Evidea.com
Sektör / Bölüm / Pozisyon Yapı Malzemeleri / Müşteri Hiz / Müşteri Temsilcisi