Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, dünyanın önde gelen uluslararası firmalarına, çağrı merkezi hizmeti sağlayan müşterimiz için " Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" pozisyonunda personel arayışımız söz konusudur.
Çağrı merkezine gelen şikayet bildirimi çağrıların standartlara uygun cevaplandırılarak müşteri memnuniyetinin sağlanması.
Aranan Nitelikler
En az Lise mezunu,
Orta düzeyde İngilizce konuşabilen,
7/24 arası vardiyalı sistemde çalışabilecek,
Tercihen çağrı merkezinde tecrübeli,
Telefonda iletişim ve ikna becerisi ve problem çözme becerisi gelişmiş,
Müşteri yönetiminde kuvvetli,
Tercihen İstanbul Avrupa Yakasında ikamet eden.