Digiturk Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Sakarya Merkez’de 450 çalışanı ile faaliyetine devam eden Çağrı Merkezimizde görevlendirilmek üzere “Müşteri Temsilcisi” pozisyonu için başvurularınızı bekliyoruz.

Genel Nitelikler;

•En az lise mezunu tercihen önlisans veya lisans mezunu,
•20-30 yaş arası,
•Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 1 yıl tecilli,
•Vardiyalı düzende çalışabilecek,
•Telefonda etkin ve akıcı iletişim kurabilen,
•Genç ve dinamik bir çalışma ortamında kariyer hedefi olan,
•MS Office uygulamalarını kullanabilen,

İş Tanımı;

•Mevcut ve potansiyel müşterilerden gelen çağrıların karşılanması,
•Müşterilerin istek ve şikayetlerinin kaliteli hizmet anlayışı ile hızlı ve etkin bir şekilde çözümlenmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanması
•Müşteri portföyüne ürünler hakkında bilgi verilmesi ve aktif satış faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi

*Sakarya Merkez ve bazı ilçeler için servis imkanı bulunmaktadır

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Sakarya / Adapazarı
İlan Tarihi 26/10/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Digiturk
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Müşteri Hiz / Müşteri Temsilcisi