Arçelik A.Ş Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Gülümseyen bir ses tonunuz mu var?
Kariyer mi yapmak istiyorsunuz?

Arçelik A.Ş. Tüketici Hizmetleri Direktörlüğü Çağrı Merkezi Yöneticiliğinde Müşteri Temsilcisi olarak görevlendirilecek çalışma arkadaşları arıyoruz.

Görev Tanımı

• Çağrı Merkezine ulaşan müşterilerin taleplerini en hızlı ve doğru şekilde karşılamak,
• Sorunları çözüme kavuştururken müşteri memnuniyetini üst seviyede tutabilmek,
• Müşteri bağlılığını arttırmak için kaliteli ve farklı bir hizmet sunmak.

Aranan Nitelikler

• Lisans veya Ön Lisans mezunu,
• Takım çalışmasına yatkın,
• İletişimi kuvvetli,
• Araştırmacı, dinamik ve gelişime açık,
• Analitik düşünme ve problem çözme yeteneği gelişmiş,
• Sonuç odaklı, takip ve raporlama yönü güçlü,
• Vardiyalı çalışmaya uyum gösterebilecek,
• İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden.(Çatalca dâhil)

Arçelik A.Ş
İşe alımda fırsat eşitliği sağlar.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Beylikdüzü
İlan Tarihi 08/02/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Arçelik A.Ş
Sektör / Bölüm / Pozisyon Dayanıklı Tüketim Malları / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi