CRT HUMAN Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

CRT Şirketler Grubu bünyesinde faaliyet gösteren Crt Human ; kurum ve kuruluşların iş yaşamlarında istedikleri vizyona ulaşabilmeleri için gerekli olan nitelikli iş gücünü sağlamak amacıyla 1997 yılında kurulmuştur. Profesyonel hizmet kalitesiyle insan kaynakları, bordrolama, seçme yerleştirme, dönemsel esnek işgücü temini, danışmanlık hizmetlerinde işletmelere fayda sağlamaktadır.

CRT Group bu yıl ESQR (European Society for Quality Research- Switzerland ) tarafından “European Quality Achievement – Avrupa Kalite Başarı” ve Business Initiative Directions tarafından New York’ta bu yıl 49 ülkenin katıldığı törende International Quality Summit Award’da , ‘Altın’ kategorisinde ‘Kalite’, ‘Liderlik’, ‘Teknoloji’ ve ‘İnovasyon’ dallarında ödüllendirildi.

ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ

İnsana hizmeti görev edinmiş, iletişim ve ikna becerisini kariyer haline dönüştürmeyi hedefleyen, karakter ve vizyonuyla fark yaratabileceğine inanan, inbound operasyonunda yer alabilecek ‘Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi’ aranmaktadır.

GENEL NİTELİKLER


• Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip,
• İnsan ilişkileri kuvvetli,
• Müşteri memnuniyeti ve çözüm odaklı çalışmayı ilke edinen,
• Pozitif ve ekip çalışmasına yatkın,
• Erkek adaylar için askerliğini yapmış veya en az 1 yıl tecilli


İŞİN TANIMI

• Müşteri memnuniyeti için özverili şekilde müşterilere destek olmak
• Gelen çağrıların cevaplanması

www.crthuman.com

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Ümraniye
İstanbul Anadolu / Kadıköy
İstanbul Avrupa / Bakırköy
İstanbul Avrupa / Beşiktaş
İstanbul Avrupa / Küçükçekmece
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 45
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma CRT HUMAN
Sektör / Bölüm / Pozisyon Diğer / Çağrı Merkezi / Eleman