Net Danışmanlık Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, büyük yatırımcıların ortaklığında kurulmuş, müşterilerine kusursuz hizmet sunmak amacı ile 7/24 hizmet prensibi doğrultusunda çalışan bir mobil teknoloji şirketinin büyüyen iş hacmi doğrultusunda Çağrı Merkezi Müşteri İlişkileri ekibinde görev almak üzere takım arkadaşları aramaktayız.

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar
En az Lise mezunu,
Tercihen Çağrı Merkezi tecrübesi olan,
Vardiyalı çalışma sisteminde çalışabilecek,
Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlayabilecek,
Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli,
Müşteri odaklı bakış açısına sahip,
Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
Takım çalışmasına yatkın,
MS Office uygulamalarına hakim.
Bay.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Beşiktaş
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Erkek
Yaş Aralığı 19 - 29
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Net Danışmanlık
Sektör / Bölüm / Pozisyon Danışmanlık / Müşteri Hiz / Müşteri Temsilcisi