Gaaraj Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İnternet sektöründe faaliyet gösteren, yeni bir girişim olan Gaaraj bünyesinde konumlandırılmak üzere Çağrı Merkezi Rezervasyon Temsilcisi aramaktayız. Ulaşım sektörü odaklı projeler geliştiren firmamız Türkiye genelinde araç kiralama, transfer şirketleri ve seyahat acentaları ile işbirlikleri yaparak müşterilerinin ihtiyaçlarına çözümler üretmektedir.

- Turizm sektöründe kariyer hedefleyen,
- Akıcı ve nitelikli bir diksiyona sahip,
- Dışa dönük, insan ilişkileri güçlü,
- Satış ve ikna kabiliyetine güvenen,
- Call center ve/veya satış konusunda tecrübeli,
- Enerji düzeyi ve motivasyonu yüksek, yoğun iş temposundan keyif alan,
- Temel PC ve internet kullanım bilgisine sahip,
- Erkek adaylar için, en az 2 yıl askerlik ile ilişiği bulunmayan,
- Analitik düşünme ve problem çözme becerileri gelişmiş olmak
- Tercihe Anadolu Yakasında (Ümraniye, Üsküdar, Çekmeköy, Ataşehir, Kadıköy, Maltepe ) ikamet eden.

İş Tanımı: Web sitemiz ve mobil uygulamalarımız üzerinden Çağrı Merkezimize gelen rezervasyon talepleri doğrultusunda misafirlerimizin ulaşım ihtiyaçları ile ilgili bilgilendirme ve fiyatlandırma yapılması, rezervasyon ve satış işlemlerinin tamamlanması.

Sabit Maaş + Prim + Yemek

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Ümraniye
İlan Tarihi 15/06/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 20 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Gaaraj
Sektör / Bölüm / Pozisyon E / Ticaret / Çağrı Merkezi