AssisTT Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Kırıkkale İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Kırıkkale iş ilanı açıklaması

Türk Telekom Grup Şirketi ve çağrı merkezi sektörünün liderlerinden AssisTT A.Ş. bünyesinde, “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” pozisyonunda KIRIKKALE Lokasyonumuz da çalışacak yeni çalışma arkadaşları arıyoruz.

Diksiyonu düzgün,
En az lise mezunu,
18-35 yaşları arasında,
Telefonda etkili iletişim kurabilen,
İkna ve analiz yeteneğine sahip,
Vardiyalı çalışmaya uyum gösterebilecek,
MS Office programlarını kullanabilen,
İş kalitesini ön planda tutarak, hedef odaklı çalışabilen,
İç motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli.

İŞ TANIMI
Müşteriler tarafından aranarak ilk ve tek kontakta, profesyonel konuşma adabı çerçevesinde, farklılığınızı ortaya koyarak müşteri problemlerini çözümlemek, yönlendirmek ve müşteri memnuniyetini oluşturmak.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Kırıkkale ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Kırıkkale / Merkez
İlan Tarihi 12/05/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma AssisTT
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hizmet / İşletme Servisi / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi