CMC - Customer Management Center Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi_malatya İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi_malatya iş ilanı açıklaması

Şirket / İş Tanımı

Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz...

CMC-Customer Management Center 3000 çalışanı ile 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren, teknolojik altyapısı sürekli geliştirilebilen, müşteri talep ve ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilebilen, insourcing ve outsourcing çağrı merkezi hizmetleri vermektedir.

CMC; yetkin insan kaynağı, gelişmiş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimiyle Otomotiv’den Telekomünikasyon’a Finans’dan Araştırma’ya kadar farklı sektörlerde yerli ve uluslararası 70’e yakın kurumsal müşteriye hizmet sunmaktadır.

CMC, Temmuz 2007 itibari ile %100 ISS Türkiye bünyesine katılmıştır. 1901 yılında Danimarka’da kurulan ISS, dünyanın 50 ülkesinde 500.000 çalışanı ile entegre tesis yönetim hizmetleri sağlamakta olan, Avrupa’nın en büyük şirketlerinden biridir. Türkiye’de ise 22.000’den fazla çalışanı ile 2.500 müşterisine hizmet sunmaktadır.

Aranan Nitelikler

En az lise mezunu,
18-32 yaş arası,
Türkçe’ yi doğru kullanabilen,
Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip,
Müşteri ve hizmet odaklı çalışma yetkinliğine sahip,
Ekip çalışmasına istekli,
İkna kabiliyetine güvenen,
Sorumluluk ve insiyatif sahibi,
İnsan ilişkilerinde başarılı,
Bilgisayar kullanabilen,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya 2 yıl tecilli.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi_malatya ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Malatya / Merkez
İlan Tarihi 08/12/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 32
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma CMC - Customer Management Center
Sektör / Bölüm / Pozisyon Tümü / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi