Çağrı Merkezi Yetkilileri iş ilanı açıklaması
                    
                    Genel Nitelikler
 Sağlık sektörünün ilk çağrı merkezi olarak 10 yılı aşkın bir deneyime sahip, Alo Acıbadem Çağrı Merkezi'ne, sürekli ve yüksek kalitede hizmet sunulmasını desteklemek üzere inbound ekibimizde gelen çağrıları karşılayacak 'Çağrı Merkezi Yetkilileri' aramaktayız.
  
 
 Tercihen üniversite, en az lise mezunu,
 Telefonda akıcı ve etkin iletişim yeteneğine sahip
 Diksiyonu düzgün,
 Takım çalışmasına yatkın,
 Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli,
 İstanbul  Anadolu yakasında ikamet eden,
 Esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilecek,
  
 
 
 
 İş tanımı:
 Randevu almak isteyen hasta ve hasta yakınlarına belirlenmiş standartlar dahilinde randevu verilmesi,
 Tahlil-tetkik sonuçlarını faks ya da e-mail ile gönderilmesi,
 Hastaneler, tıp merkezleri, bölüm ve doktorlar hakkında bilgi verilmesi,
 Muayene ve tetkik ücretleri ile anlaşmalı kurumlar hakkında bilgi verilmesi