ADK İNSAN KAYNAKLARI DENEYİMLİ Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

DENEYİMLİ Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye' nin önde gelen bankasının Çağrı Merkezinde görev alacak "Deneyimli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri" aramaktayız.

 

Potansiyel bireysel ve ticari firmaları telefonda yatırım hizmetleri hakkında bilgilendirerek, bu ürünlerin alım/satımını gerçekleştirmekten sorumlu olunacaktır.


Aranan Nitelikler

En az önlisans mezunu,

1,5 ile 5 yıl arasında çağrı merkezi deneyimi olan,

Diksiyonu düzgün,

İkna kabiliyeti yüksek, iletişim becerileri gelişmiş,

Müşteri odaklı, itiraz ve şikayetlere yaklaşımı olumlu,

 

 


DENEYİMLİ Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
Kocaeli / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ADK İNSAN KAYNAKLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon Finans - Ekonomi / Finans / Eleman