My Job Executive Search & Selection DEPARTMAN ASİSTANI İş İlanı

DEPARTMAN ASİSTANI iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası perakende sektöründe faaliyet gösteren müşteri firmamızın, Yeşilköy Serbest Bölge'de yer alan ofisinde görevlendirilmek üzere DEPARTMAN ASİSTANI arayışımız bulunmaktadır.



- Bağlı bulunduğu yöneticinin ajandasını yönetmek,

- Yurt içi ve yurt dışı seyahat organizasyonlarını düzenlemek, 

- Raporlama, dosyalama, dökümantasyon konularını yönetmek, 

- Toplantıları organize etmek ve gerekli ön hazırlıkları yapmak ve ilgili katılımcıların bilgilendirilmesini sağlamak,

- Yöneticinin yurt içi ve yurt dışından gelen misafir trafiğini koordine etmek,

- Toplantılar ve sunumlar ilgili gerekli organizasyonları yapmak, 

- Diğer departmanlardan gelen periyodik raporları ve dökümantasyonu konsolide etmek gibi sorumluluklar üstlenecektir.


Aranan Nitelikler

- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- Yönetici Asistanlığı konusunda minimum 2 yıl deneyimli,
- Çok iyi derecede İngilizce bilen, 
- MS Office programlarına; excel ve power point'e hakim,
- İletişimi güçlü, güler yüzlü, temsil yeteneği yüksek,
- Türkçe' ye sözlü ve yazılı olarak hãkim, 
- Dış görünümüne özen gösteren, prezentabl, 
- Esnek çalışma saatlerine uyumlu,
- İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden/edebilecek olan.


DEPARTMAN ASİSTANI ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma My Job Executive Search & Selection
Sektör / Bölüm / Pozisyon İthalat - İhracat / Sekreterya / Ofis Elemanı