ADK İNSAN KAYNAKLARI ENGELLİ Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

ENGELLİ Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye' nin önde gelen kurumsal firmalarından birinde engelli kadrosunda çalışacak "Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri" arıyoruz.

 

Telefonla kurumumuzu arayan müşterilerin soru, sorun, şikayet gibi her türlü talebini karşılayacak,

Telefonda firmamızın ürün ve hizmetlerinin satışını yapacak

takım arkadaşları arıyoruz. 

 


Aranan Nitelikler
  • En az lise mezunu,
  • Diksiyonu düzgün,
  • Telefonda iletişim becerileri yüksek,
  • İnsan ilişkileri güçlü, güleryüzlü ve kolay iletişim kurabilen,
  • Satışa yatkın, telefonda satış yapabilecek,
  • Engelli raporu %40 ve üzerinde olan ancak engel düzeyi verilecek görevi yerine getirmesine mani olmayan,
  • MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen.

 

 


ENGELLİ Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ADK İNSAN KAYNAKLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon Finans - Ekonomi / Operasyon / Eleman