HRM İNSAN KAYNAKLARI DANIŞMANLIK Finans Kontrol Asistanı İş İlanı

Finans Kontrol Asistanı iş ilanı açıklaması

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz balık yemi üzerine %100 yabancı sermaye ile faaliyet gösteren bir firma için FİNANS KONTROL ASİSTANI arayışımız bulunmaktadır.

FİNANS KONTROL ASİSTANI

ARANAN NİTELİKLER

• Üniversitenin Ekonomi, İşletme veya ilişkili bölümlerinden mezun olmuş,
• Finans ve muhasebe konularında en az 2 yıl deneyimli,
• Uluslararası Finans Raporlama Sistemini (UFRS) bilen,
• Kurumsal Kaynak Planlama Sistemi (ERP) ve finansal raporlama konularında bilgili,
• Çok iyi düzeyde İngilizce bilen,
• Microsoft Excel ve Powerpoint programlarını iyi bilen,
• Takım çalışmasına yatkın,
• Güllük, Milas, Bodrum’da ikamet eden,
• Askerlik görevini tamamlamış.

GÖREV TANIMI
• Finans &Kontrol ekibinin günlük aktivitelerini yöneterek, ekibin kontrolünü sağlamak,
• Genel merkeze aylık finansal raporlama yapmak,
• Aylık tahminleri hazırlamak,
• Bütçe ile gerçekleşen arasındakinin analizini yapmak,
• Aylık yönetimsel rapor hazırlamak,
• Senelik bütçe süreci kontrolünü sağlamak,
• Operasyon giderleri, yönetim giderleri, kredi kontrol aktivitelerinin takibini sağlamak,
• Satış ve satınalma konularında risk kontrolünü gerçekleştirmek.

Finans Kontrol Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Muğla / Milas
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma HRM İNSAN KAYNAKLARI DANIŞMANLIK
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hayvancılık / Finans / Asistan