TELEPERFORMANCE ÇAĞRI MERKEZİ Finansal Ürünler Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Finansal Ürünler Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.

Teleperformance Grup, 65 ülkede, 75 dil ve lehçede, 311 Çağrı merkezinde 190.000'den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.

Aranan Nitelikler:

En az yüksekokul mezunu
1 yıl Müşteri Temsilciliği deneyimine sahip
İyi seviyede bilgisayar kullanıcısı
Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri güçlü
Çağrı merkezi finansal ürün satış tecrübesine sahip
Tercihen banka veya diğer kurumlarda inbound/outbound hizmetinde çalışmış olmak


Kredi Kayıt Bürosu adına yürüttüğümüz Finansal Ürünler Müşteri Hizmetleri ve Danışmanlık Hizmetleri Operasyonlarında görevlendirilmek üzere çalışma arkadaşları aramaktayız.

TELEPERFORMANCE’IN ÇALIŞANLARINA SUNDUĞU FIRSATLAR

Bünyemize katılan arkadaşları dünya çapında başarı ile uyguladığımız yapılandırılmış gelişim programları olan TOPS ve BEST ile destekleyerek profesyonel gelişimlerini ve kariyer planlamalarını sağlıyoruz.

Finansal Ürünler Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Eyüp
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TELEPERFORMANCE ÇAĞRI MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi