Comdata Türkiye Help Desk Uzmanı İş İlanı

Help Desk Uzmanı iş ilanı açıklaması

Çağrı Merkezi Sektöründe firmamızın İstanbul lokasyonunda görevlendirmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip Help Desk Uzmanı arayışımız bulunmaktadır;

- Minimum ön lisans, tercihen üniversitelerin mühendislik fakültelerinden mezun,
- Esnek çalışma saatlerine ayak uydurabilecek,
- Yeni teknolojileri öğrenmeye ve kendini geliştirmeye açık.
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil edilmiş
- Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri gelişmiş,
- Müşteri ile iyi iletişim kurabilen,
- İyi derecede MS Ofis programları ve hızlı klavye kullanımı becerisi olan,
- Problem çözme becerisine sahip, analitik düşünebilen,
- Takım çalışmasına uyumlu,
- Hatasız ve müşteri odaklı çalışmaya özen gösteren,
- Müşteri bağlılığı yaratabilecek yetkinliğe sahip,

Help Desk Uzmanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Üsküdar
İlan Tarihi 16/01/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Comdata Türkiye
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Sipariş / Uzman Yardımcısı