Alm Geri Dönüşüm Merkezi İdari İşler - Satınalma Personeli İş İlanı

İdari İşler - Satınalma Personeli iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER
Şirketimiz bünyesinde “Satınalma ve İdari İşler Elemanı” olarak görevlendirilmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip takım arkadaşı arıyoruz.
En az ön lisans mezunu,
Satınalma ve idari işler konusunda en az 3 yıl deneyimli,
Satınalmaların yapılması, takip edilmesi ve raporlanması konusunda tecrübeli,
MS Office programlarını iyi düzeyde kullanabilen,
Sistemli, verimli ve titiz çalışabilen,
Takım çalışmasına uygun ve esnek olabilen,
Sürücü belgesi olan ve aktif olarak araç kullanabilen,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olan
Çalışma Lokasyonu – Gebze
İŞ TANIMI
Şirketin ön muhasebe işlemlerinin yürütülmesi,
Hizmet alımlarının (Temizlik, güvenlik, servis, bakım-onarım, tadilat işlemleri vb.) idari işler süreçleri altında operasyonel yönetiminde aktif rol almak,
Şirketin satınalma operasyonel işlemlerinin yürütülmesini, siparişlerinin verilmesini ve takibinin yapılmasını sağlamak,
Piyasa araştırması yaparak alternatif ürün veya tedarikçi geliştirmek,
Siparişlerin ve stokların alım, irsaliye ve faturalarının takibini yapmak,
Şirket araçlarıyla ilgili işlemleri takip etmek (Araç kira, akaryakıt trafik cezaları ve zimmetlerini takip etmek ve raporlamak),
İletişim hatlarının raporlarını yapmak, limit aşımlarını belirlemek
İlgili tüm faturaların ay kapanışından önce gelmelerini sağlayarak gerçekleşmeleri takip etmek,

İdari İşler - Satınalma Personeli ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Kocaeli / Gebze
İlan Tarihi 21/06/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Alm Geri Dönüşüm Merkezi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Makine / Satın Alma / Personel