Happy İnsan Kaynakları İdari İşler Yetkili Yardımcısı İş İlanı

İdari İşler Yetkili Yardımcısı iş ilanı açıklaması

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Varlık Yönetim sektöründe faaliyet gösteren kurumsal müşterimizin Gayrettepe'deki Genel Merkezlerinde görev almak üzere "İdari işler Yetkili Yardımcısı" ihtiyacımız bulunmaktadır.


Genel Nitelikler:

-Min lise, tercihen ön lisans mezunu,
-Benzer pozisyonda en az 3 yıl deneyimli,
-Ehliyeti olan ve aktif araç kullanabilen,
-MS Office programlarını aktif kullanabilen,
-Sorumluluk sahibi, çözüm odaklı, dış görünümüne özen gösteren,
-Esnek çalışma saatlerine uyumlu,
-Gayrettepe bölgesine ulaşım sorunu olmayan,
-Askerliğini tamamlamış, bay.


Görev Tanımı:

-Şirket evrak süreçlerinin eksiksiz olarak yerine getirilmesi, getir-götür evrak takibi,
-Banka, vergi daireleri vb resmi kurumlarla olan süreçlerin şirket dışında yönetilmesi,
-Mevcut arıza ve aksaklıklarda sorun tespiti, çözüm yolu bulunması ve çözümlenmesini sağlama,
-Tamirat ve tadilat işlerinin takibi ve çözümü,
-Şirkete ait demirbaşların onarım ve tamiri konusunda ilk müdahaleyi yapmak,
-Tüm bina genelinde temizlik ile ilgili kontrollerin yapılması, temizlik malzemelerinin temin edilmesi ve temizlik personelinin temizleme yöntemleri ve kullanılacak malzemeler konusunda bilgi verilmesi,
-Şirketin aracını kullanarak, Genel Müdür'ün ulaşımının sağlanması ve şoförlüğü,
-Şirkete gelecek misafirlerin planını yaparak şirkete getirmek-götürmek,
-Nöbetleşe olarak İdari işler departmanıyla koordineli şekilde ofisin açılması-kapanmasını sağlamak. (07:30 açılış saatidir)

İdari İşler Yetkili Yardımcısı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Şişli
İstanbul Avrupa / Beşiktaş
İlan Tarihi 07/09/2016
Cinsiyet Erkek
Yaş Aralığı 25 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Happy İnsan Kaynakları
Sektör / Bölüm / Pozisyon Holding / İdari İşler / Yetkili Yardımcısı