Gİ GROUP İdari Ofis Asistanı İş İlanı

İdari Ofis Asistanı iş ilanı açıklaması

Gi Group işgücü piyasasının gelişimi için hizmet veren, dünyanın önde gelen şirketlerinden biridir. Hizmet verdiği lokasyonlarda, dönemsel ve sürekli iş ilişkileri, seçme ve yerleştirme, İK danışmanlığı ve eğitim ve birçok ilgili tamamlayıcı alanlarda faaliyet göstermektedir. Gi Group ofisleri ve stratejik iş ortakları dahilinde Avrupa, Afrika, Asya ve Amerika genelinde 40’dan fazla ülkede faaliyet göstermektedir.

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz bankacılık sektöründe faaliyet gösteren firmamız için “İdari Ofis Asistanı” arayışımız mevcuttur.


İŞ TANIMI

Telefon görüşmelerinin yönetimi ve misafirlerin karşılanması,
Büro Yönetiminin tüm işlemlerini yürütmek,
Toplantı odası rezervasyonlarınızı düzenlemek,
Kargo ve kurye süreçlerini organize etmek,
Ofis bütçesini takip etmek (ofis ihtiyaçları,faturalar ve ödemelerin takibi, sözleşme süreçlerinin yönetimi)
Ofis faaliyetlerinin düzenlenmesine destek olmak,
Gerektiğinde idari görevlerde fonksiyonları desteklemek,
Toplantı organizasyonlarının gerçekleştirilmesi.

İdari Ofis Asistanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Beşiktaş
İlan Tarihi 02/05/2017
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 23 - 35
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Gİ GROUP
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bankacılık / Finans / Ön Büro / Asistan