DENİZBANK İletişim Merkezi Müşteri Temsilcisi ( Yarı-Zamanlı İş İlanı

İletişim Merkezi Müşteri Temsilcisi ( Yarı-Zamanlı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı:

DenizBank İletişim Merkezi Bölümümüzde;

• Çeşitli iletişim mecralarından (Telefon, Fastpay, MobilDeniz, Skype vb.) sesli ve/veya ve chat kanalı ile gelen müşteri talep ve işlemlerinin yüksek kalitede hizmet sunularak gerçekleştirilmesinden,
• Sunulan hizmetin yanı sıra müşterilerimize yapılacak ürün satışları ile kendisine verilen satış hedeflerine ulaşılmasından, sorumlu , yarı- zamanlı görev alacak takım arkadaşları arıyoruz.


Aranan Temel Nitelikler:

• En az lise Mezunu veya Üniversite son sınıf öğrencisi,
• 1988 ve sonrasında doğmuş,
• MS Office uygulamalarını etkin kullanabilen,
• Diksiyonu düzgün,
• Takım çalışmasına yatkın,
• İletişim yönü güçlü, dinamik,
• Sabırlı, dikkatli ve problem çözme yeteneğine sahip,
• Satış ve hedef odaklı,
• Vardiyalı ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
• Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli.

İletişim Merkezi Müşteri Temsilcisi ( Yarı-Zamanlı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 24/10/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 28
Çalışma Şekli Part Time (Yarı Zamanlı)
Firma DENİZBANK
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bankacılık / Finans / Satış / Temsilci