Teleperformance Inbound Finansal Ürünler Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Inbound Finansal Ürünler Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Şirket Tanıtımı:

Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.

Teleperformance Grup, 62 ülkede, 75 dil ve lehçede, 274 Çağrı merkezinde 182.000'den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.

Kredi Kayıt Bürosu adına yürüttüğümüz Finansal Ürünler Müşteri Hizmetleri ve Danışmanlık Hizmetleri Operasyonlarında görevlendirilmek üzere çalışma arkadaşları aramaktayız.


Aranan Nitelikler

En az yüksekokul mezunu
İyi seviyede bilgisayar kullanıcısı
Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri güçlü
Sabırlı ve öğrenmeye açık
Müşteri odaklı hizmet prensiplerini benimsemiş
Tercihen banka veya diğer kurumlarda self servis destek hizmetinde çalışmış olmak
 


Inbound Finansal Ürünler Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Teleperformance
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Sağlık / Eleman