Happy İnsan Kaynakları İngilizce Banka Müşteri Temsilcisi İş İlanı

İngilizce Banka Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye'nin önde gelen bankalarından olan kurumsal müşterimiz için İletişim Merkezi ekibinde görevlendirilecek "İngilizce Müşteri Temsilcisi" arayışımız bulunmaktadır.

Genel Nitelikler
• Lisans veya yüksek lisans mezunu,
• İleri derecede yazılı ve sözlü ingilizce bilen
• 27 yaşından gün almamış,
• Vardiyalı çalışmaya uyum sağlayacak,
• İletişim Merkezi deneyimi olmayan,
• Banka İletişim Merkezinde kariyer hedefi olan,
• Ses tonu, diksiyonu düzgün, iletişim becerisi gelişmiş,
• Enerjisi yüksek, hedef ve müşteri odaklı çalışabilecek,
• Takım çalışmasına yatkın,
• Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil ettirmiş olan.

İş Tanımı:
• Telefon bankacılığının gerektirdiği tüm hizmetleri sunarak, müşteriyi doğru bilgilendirmek,
• Müşteri şikayetlerini çözümlendirmek,
• Bankanın uygun ürünlerinin satışını, tanıtımını gerçekleştirmek.

"HAPPY İnsan Kaynakları, Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti." Türkiye İş Kurumu' nun 728 numaralı izin belgesi ile faaliyetlerini sürdürmektedir. "

İngilizce Banka Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 01/11/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Happy İnsan Kaynakları
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bankacılık / Finans / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi