Webhelp İşkur Müşteri Hizmetleri Yetkilisi İş İlanı

İşkur Müşteri Hizmetleri Yetkilisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

İŞKUR İşbaşı Eğitim Programı kapsamında Operasyon bölümünde Müşteri Hizmetleri pozisyonunda görevlendirilmek üzere;
 
Webhelp Türkiye olarak 3 lokasyonda 40 iş ortağı ve 2200 çalışanı ile Türkiye'nin lider çağrı merkezleri arasında yer almaktayız. Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimiyle farklı sektörlere, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren bir çağrı merkeziyiz. Gerek yönetim ekibi ve danışman kadroları gerekse kritik personeli ile yıllardır çağrı merkezi alanında kariyer imkanı sağlayan, profesyonel deneyime sahip ekiplerden oluşmaktayız.


Aranan Nitelikler

Aranılan Nitelikler 

  • En az lise mezunu,
  • 18-35 yaş aralığında,
  • İkna kabiliyeti yüksek,
  • Telefonla satış konusunda kendine güvenen,
  • Hedef odaklı çalışabilecek,
  • İyi derece MS Office programlarını kullanabilen,
  • İletişim becerileri gelişmiş, diksiyonu düzgün,
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • Dinamik, yoğun tempoya ayak uydurabilecek,
  • Son 6 ayda herhangi bir İŞKUR Projesinde yer almamış,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli,
  • Avrupa yakasında ikamet eden adaylar.

 

Şirketimiz ve İşkur işbirliği ile yürütülen bu proje 2 aylık bir kursiyer  projesidir. Kursiyerlerimiz 5 gün, haftada 40 saat staj görecek olup, günlük cep harçlıkları ve sigortaları İşkur tarafından karşılanacaktır. Şirketimiz, Kursiyerlerimize ücretsiz yemek ve servis imkanı sunacaktır. 2 aylık kurs  programını tamamlayan kursiyerlere  İşkur tarafından sertifika verilecektir. 

Adayın programı başarıyla tamamlaması durumunda kadroya geçişi sağlanacaktır.


İşkur Müşteri Hizmetleri Yetkilisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Webhelp
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Eleman