Happy İnsan Kaynakları İspanyolca Bilen Müşteri Temsilcisi İş İlanı

İspanyolca Bilen Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Açıklaması

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası alanda çağrı merkezi sektöründe hizmet veren, kurumsal müşterimiz için "İspanyolca Bilen Müşteri Temsilcisi" arıyoruz.

Firmanın yabancı müşterilerinden gelecek olan talepleri İspanyolca olarak yanıtlamak ve çözümlendirmek.

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar

En az lise mezunu
İleri derecede İspanyolca ve İyi seviyede İngilizce bilen,
MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
Akıcı ve düzgün bir diksiyonu olan,
İnsan ilişkilerinde başarılı ve iletişim yetenekleri gelişmiş,
Takım çalışmasına yatkın,
Müşteri ve hizmet odaklı çalışma yetkinliğine sahip,
Esnek / vardiyalı çalışma saatlerine ayak uydurabilecek,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az iki yıl tecil ettirmiş olan.

İspanyolca Bilen Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 15/02/2017
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 45
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Happy İnsan Kaynakları
Sektör / Bölüm / Pozisyon Danışmanlık / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi