Turkcell Global Bilgi İTALYANCA BİLEN ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ-ANKARA İş İlanı

İTALYANCA BİLEN ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ-ANKARA iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Kurumsal müşteri adına gelen çağrıları standartlara uygun cevaplamak; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlamak.

 


Aranan Nitelikler
  •  Minimum Önlisans tercihen Lisans veya Yüksek Lisans mezunu 
  •  Akıcı seviyede İtalyanca konuşabilen
  •  Tercihen Çağrı Merkezinde Müşteri Temsilciliği yapmış
  •  Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş
  •  Müşteri odaklı
  •  Problem çözme becerisi gelişmiş
  •  Ms ofis programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
  •  Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl süre ile tecilli durumda olan
  •  7/24 vardiyalı çalışabilen

İTALYANCA BİLEN ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ-ANKARA ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Turkcell Global Bilgi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Satış / Uzman