ADK İNSAN KAYNAKLARI MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİCİSİ/ SUPERVISOR İş İlanı

MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİCİSİ/ SUPERVISOR iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
Çağrı Merkezi/ Müşteri Hizmetleri operasyonunu performans ve kalite hedefleri doğrultusunda yürütecek,


Aranan Nitelikler
Çağrı merkezi Teknolojileri alanında 2 yıl deneyimli,Sağlık sektörü deneyimli,
Raporlama becerileri gelişmiş,
Analitik düşünen,inisiyatif kullanabilen, planlama ve koordinasyon yeteneği güçlü,
Sorumluluk sahibi ve insan ilişkilerinde başarılı,
Problem çözme yetkinliğine sahip,
Sunum ve Eğitim verebilecek bilgi/beceriye sahip
Çok iyi derecede İngilizce dil bilgisi olan,
Mc Office uygulamalarına hakim,
Erkek adaylarda askerlik tamamlamış veya 2 yıl tecilli

MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİCİSİ/ SUPERVISOR ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ADK İNSAN KAYNAKLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Operasyon / Orta Düzey Yönetici