EUREKO SİGORTA MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ-ÇAĞRI MERKEZİ İş İlanı

MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ-ÇAĞRI MERKEZİ iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Çağrı Merkezi'mizde Gündüz (08:30 - 17:30) vardiyasında görevlendirmek üzere;

Müşteri çağrılarını belirlenen kalite standartları çerçevesinde karşılayabilecek, müşteri şikayetlerini müşteri memnuniyetine dönüştürebilecek, ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili müşterilerimizi bilgilendirebilecek, sigortacılık sektöründe kariyer yapmak isteyen, “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi” arıyoruz.


Aranan Nitelikler
  • Yüksekokul ve/veya Üniversite mezunu ya da öğrenimine devam eden,
  • Ses tonu, diksiyonu düzgün, iletişim becerisi gelişmiş, iş takibinde başarılı, kişisel motivasyonu yüksek,
  • Dinamik ve yoğun çalışma ortamına uyum sağlayabilecek,
  • İkna kabiliyeti ve görev bilinci yüksek, ekip çalışmasına yatkın,
  • Tercihen iyi derecede ingilizce bilen,
  • MS Office programlarını kullanabilen,
  • Askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil edilmiş (erkek adaylar için),

 


MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ-ÇAĞRI MERKEZİ ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma EUREKO SİGORTA
Sektör / Bölüm / Pozisyon Sigortacılık / Müşteri İlişkileri / Eleman