Kopsan Plastik Mali Müşavir İş İlanı

Mali Müşavir iş ilanı açıklaması

Tuzla ' daki fabrikamızda görevlendirilmek üzere “Mali Müşavir”alınacaktır.
• Üniversitelerin İşletme,İktisat,Maliye,Muhasebe bölümlerinden mezun,
• Mali Müşavirlik Belgesine sahip ve şirketimizde kullanabilecek,(SMMM onaylı)
• Bağımlı Mali Müşavirlik Alanında deneyimli,
• LOGO muhasebe programını etkin kullanabilen, MS Office uygulamalarına iyi derecede hakim,
• Vergi mevzuatına güncel olarak vakıf,
• İş kanunları hakkında iyi derecede bilgi sahibi,
• Tek düzen hesap planı ve beyanname süreçlerini çok iyi bilen,
• Mali tablolara hakim,
• Mevzuat değişikliklerini yakından takip eden,
• Sorumluluk sahibi, İş takip becerici gelişmiş, çözüm odaklı,
• Muhasebe kayıtlarının kanun ve mevzuata uygun olarak, zamanında, tam ve doğru olarak tutulmasını sağlamak,
• Şirketin hazırlamakla yükümlü olduğu tüm yasal beyannamelerin hazırlanması ve gönderilmesi sorumlu olmak,
• Vergi daireleri ve diğer ilgili kamu kurumlarıyla ilişkileri yürütmek,
• Aylık bütçe, maliyet ve gider analizleri yaparak üst yönetime raporlamak,
• Finansal raporlama bilgisine sahip olup, Dönem Kapanışı ,Bilanço, Gelir Tablosu analizleri yapmak,
• Güncel değişiklikleri ve prosedürleri takip ederek şirket yapısına uyarlamak,ekibini bu konuda bilinçlendirmek.
• Tek düzen hesap planın da şirketin muhasebe kayıtlarının oluşturulması,
• Fiili maliyet hesaplarının yapılması,
• Günlük muhasebe kayıtlarının düzenli olarak sisteme girilmesi ve takibi,
• Aylık ve üçer aylık dönemlerde Vergi beyannamelerin düzenlenmesi,
• Resmi kurumlarla mali konuların takip edilmesi,
• Vergi, KDV, aidat, vb. gibi ödemelerin takibinin yapılmasını temin etmek,
• Cari hesap takibi ve mutabakatının yapılmasını temin etmek,
• Günlük banka ve Çek işlemlerinin yapılmasını temin etmek,

Mali Müşavir ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tuzla
İlan Tarihi 09/02/2017
Cinsiyet Kadın
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Kopsan Plastik
Sektör / Bölüm / Pozisyon Plastik / Muhasebe / Müşavir