Bynogame Online Oyunlar Müşteri Hizmetleri Sorumlusu (Canlı Destek Elemanı) İş İlanı

Müşteri Hizmetleri Sorumlusu (Canlı Destek Elemanı) iş ilanı açıklaması

POZİSYON
Online ​oyun ​sektörün​ün​ lider kuruluşu olan şirketimizin Güzelbahçe'deki ofisinde görev alacak ​Müşteri Hizmetleri Sorumlusu alınacaktır.

​GÖREV​ TANIMI
Canlı destek hattımıza ​online yazışma​,​ telefon​ ve e-mail ile ulaşan müşterilerimiz ile gerekli iletişimi sağlayabilecek; onların sorularına yanıt verip sorunlarına çözüm sunabilecek, özetle şirketimizin 9 yıldır "Hızlı ve Güvenli​"​ ilkesi​ ile ​sağladığı müşteri memnuniyetini sürdürmemize katkısı olacak takım arkadaşları arıyoruz.

ARANAN ÖZELLİKLER
Tercihen online oyun dünyası gezgini ama bağımlısı olmayan,
​S​özlü ve yazılı ​iletişim​i güçlü,
​Güler yüzlü, sabırlı​
Hızlı klavye kullanabilen, aynı anda telefonda konuşabilen,
Müşteri memnuniyeti ve çözüm odaklı çalışmayı ilke edinen,
E​kip​ arkadaşları ile uyum içinde çalışabilecek,
Diksiyonu düzgün, Türkçeyi ​yazılı ve sözlü olarak ​doğru kullanan,
Hızlı çalışma temposuna alışkın,
Tercihen sigara kullanmayan adaylar tercih edilecektir.


Çalışma Saatleri :

Vardiyalı çalışma düzeni olup, haftada 3 gün 16'şar saat (09:00 - 01:00) üzerinden yapılmaktadır.
(Servis imkanı bulunmaktadır.)

Müşteri Hizmetleri Sorumlusu (Canlı Destek Elemanı) ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Güzelbahçe
İlan Tarihi 15/12/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 23 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Bynogame Online Oyunlar
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilgisayar / BT / Internet / Müşteri Hizmetleri / Müşteri Hizmetleri Sorumlusu